Hoeveel sterren krijgt onze webshop?
Hoeveel sterren verdient onze klantenservice?
Hoeveel sterren verdient de verzending?

Tibo Gewelt

Heel goed

Wat kunnen wij beter doen?

Terug let qr code kunne betalen

Benjamin Firlefijn

Ok, jammer van de veranderde betaal mogelijkheden.

Payconic toevoegen voor België

Alles is goed

Karsten Hoff

Ging goed

Wat kunnen wij beter doen?

Had 2 mystery boxen besteld van €40. kreeg in de eerste veel variatie en leuke dingen. in de tweede zat niet veel waarvan een opbergtas, grinder, vloei en tips. Letterlijk dezelfde producten zaten... Had 2 mystery boxen besteld van €40. kreeg in de eerste veel variatie en leuke dingen. in de tweede zat niet veel waarvan een opbergtas, grinder, vloei en tips. Letterlijk dezelfde producten zaten ook in die eerste. die vloei enz zit natuurlijk in elke mystery box maar vind het jammer dat er geen variatie in zit. Wou eigenlijk de twee dozen bij elkaar hebben maar kon helaas geen opmerking schrijven bij de bestelling. verder haal je zeker de waarde uit je doos

Marcel Deegen

Uitstekend

Ik zou het niet weten.

Denis Kaszuba

These is my first time

Wat kunnen wij beter doen?

You can give stickers with name company

Michael Piessens

Tevreden

Wat kunnen wij beter doen?

Ik kon enkel het track and trace nummer terug vinden via jullie chat bot. Als ik hier mijn order nummer ingaf, kreeg ik de Track n Trace code. Deze was nergens anders te vinden. De levering was een... Ik kon enkel het track and trace nummer terug vinden via jullie chat bot. Als ik hier mijn order nummer ingaf, kreeg ik de Track n Trace code. Deze was nergens anders te vinden. De levering was een dag uitgesteld, maar dit was een probleem van POSTNL vermoed ik.

Sebi

Uitsteskend

niks

Ruben Der kinderen

Niet goed

Wat kunnen wij beter doen?

Pakket op juiste adres bezorgen