Marjolijn

Al meerdere kerende ik bij de fysieke streetsurfshop maar ook online goed geholpen. Mijn dochters zijn zeer tevreden met skateboard en hakwieltjes. Ook als er iets kapot gaat of je een probleem... Al meerdere kerende ik bij de fysieke streetsurfshop maar ook online goed geholpen. Mijn dochters zijn zeer tevreden met skateboard en hakwieltjes. Ook als er iets kapot gaat of je een probleem hebt, helpen ze je graag!

Sterke punten / Stärken

Mooie collectie, zeer behulpzaam en relaxed!

Geen idee

Jolinn

Erg goed geholpen, kennis van zaken en vriendelijk. Mooie shop en advies op maat(voor dochtertje) ;) aanrader

Sterke punten / Stärken

Verstand van zaken, vriendelijk, enthousiast, top producten. Neemt de tijd

Bmx

Michael

Vriendelijk en behulpzaam

Snelle service

Lars

De onlinewinkel was duidelijk wat je besteld.

Sterke punten / Stärken

Snel geleverd en goed product

nope

Jesse

Goede prijzen, genoeg aanbod en snelle verzending.

Scherpe prijzen.

Peter Dejaegher

Heel tevreden

Sterke punten / Stärken

Produktkennis, heel snelle levering en goede communicatie

reeds een heel uitgebreid gamma

Evodie

Met veel rust en vriendelijkheid werd ik uitgebreid geadviseerd. Er werd goed doorgevraagd waardoor ik op een passender board kwam dan ik op voorhand wilde kopen.

Sterke punten / Stärken

Advies op maat. Vriendelijkheid en de tijd nemen.

Sam

Snelle levering.

Uitgebreid assortiment

Kelci

Slecht

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Kelci,
Hoi Kelci,
Ondanks dat je het maximumdraaggewicht van het board met bijna 50% hebt overschreden, hebben we je volgens mij een heel net voorstel gedaan (ook al is er bij zo'n flinke overschrijding natuurlijk geen sprake van garantie).
We vinden het dan ook jammer dat je hier niet tevreden mee bent en ons zo slecht beoordeelt.
Groet,
Streetsurfshop

Paul

Super, mooi materiaal deskundig en super service

Deskundig, advies

Nope