Esther

Heel vriendelijke en goede service.

Klantvriendelijk
Goed meedenken
Niet het duurste product adviseren

Laura

Goede uitleg op de site, daarom makkelijk kunnen kiezen. Snelle service

Snelle levering goede uitleg

Lisa

Super tevreden

Zeer vriendelijk

Stunt wiel

Willemijn

Heel klantvriendelijk en professioneel!

Vriendelijk

Freddy

Zeer goed

Zeer snelle levering

Maarten

Ik kreeg een verkeerde maat van t-shirt geleverd. Op mijn herhaalde reactie kreeg ik geen antwoord.

Albert

Duidelijke website, snelle levering

Duidelijk

PGAP

Duidelijk en snel

?

Karin

Super, een hele snelle service. Blij met de stuntstep voor mijn dochter. Binnen 1 dag geleverd, heel fijn!

?

Peter