Thiago Visser

Uitstekend

Betrouwbare producten

Geen idee

Martine

Fijne hulp met het uitzoeken van een longboard voor mijn zoon. Groot assortiment met prima prijs kwaliteit verhouding. Zeker gaan street surf shoppen!!

Sterke punten / Stärken

Groot assortiment en fijne hulp!

Hoela hoop!

Sonja

Echt super goede zorg! En een blije dochter met een mooi skateboard.

Goede service

Rekje om skateboards op te hangen in je kamer. (Plus een filter om te zoeken tussen de skateboards zonder dat je eerst een merk moet kiezen.)

tore

Goede kwaliteit en snelle service

snel geleverd

nee

Annemiek

Zeer vriendelijke verkoper en prima communicatie! Produkt snel en netjes verpakt ontvangen ?. Bedankt!!

Communicatie en verzending

Geen idee

Annemieke

Super geholpen, super vriendelijk en goede kennis van hun business

Sterke punten / Stärken

Zijn makkelijk bereikbaar via de telefoon, klantvriendelijk, bieden goede service en zoeken naar oplossingen.

Niet direct.

Veronique

Snelle levering! prijs kwaliteit

snelheid

nee

ramona

Snel geleverd en voldoet aan alle verwachtingen

Duidelijk, snelle levering

Natasja

Snel geleverd en ziet er goed uit

Zie boven

Nee

Cornelie

Heel goed! Ik was op zoek naar een step. In den haag al naar een winkel geweest maar vrij ongeïnteresseerd en onaardig geholpen. Uiteindelijk online uitgekomen bij streetsurfshop. Aan de telefoon... Heel goed! Ik was op zoek naar een step. In den haag al naar een winkel geweest maar vrij ongeïnteresseerd en onaardig geholpen. Uiteindelijk online uitgekomen bij streetsurfshop. Aan de telefoon ben ik zo goed geholpen en met zoveel geduld! Heel blij mee!

Duidelijke en geduldige uitleg
En ook meedenken wat een voordelige en verstandige keuze is

Nee