Melinda

Heel aardig personeel wat mij goed te woord heeft gestaan! Super snelle levering....

Site overzichtelijk!

Geen idee

F.

Snelle levering, en dat in deze periode van De feestdagen!

Don

Super goed, goede uitleg en heel erg vriendelijk!

Sterke punten / Stärken

Vriendelijk en goede uitleg.

j wismeijer

Super wat een service we hebben koffie of thee gehad een leuke dag geweest

Sterke punten / Stärken

kinnes fijne mensen die de tijd voor je nemen

nee waar we voor kwamen hadden ze in huis

M

Top service, was op zoek naar een erg gewilde stuntstep die natuurlijk net voor sinterklaas overal uitverkocht was.... na lang zoeken vond ik deze website daar was de naam van de step net iets... Top service, was op zoek naar een erg gewilde stuntstep die natuurlijk net voor sinterklaas overal uitverkocht was.... na lang zoeken vond ik deze website daar was de naam van de step net iets anders dan de andere websites en ook de kleur en foto's leken net anders. Direct gebeld met de shop... en gechecked of dit het model was die ik zocht... en dat was het... direct besteld, dag later verzonden en netjes 1 dag daarna thuis! Vriendelijk telefonisch geholpen... netjes en op tijd verzonden.

Servicegericht

Allicht bij de duurdere producten een leuke gimmick meegeven ? Zoals een stuntstep stand.... doen veel andere shops ook.

Jan

Tevreden, al was veel van de site momenteel niet beschikbaar

Leuke spullen

Kim

Kreeg iets wat snel kapot bleek. Geen enkel probleem, kreeg binnen 2 dagen een nieuw artikel toegestuurd

Service

Max

Vinger skateboard besteld. Er ontbrak een moertje. Gebeld en de volgende dag moertje in huis. Vriendelijke en snelle service.

klantvriendelijk

nee

Robin

Goed. Weten wat ze verkopen

Veel productkennis aanwezig

Sophie

Heel snel geleverd, en alles netjes verpakt!

snelle verzending

nee, wat we nodig hadden, heb ik gevonden