anoniem

nee

Lee

Awesome fast delivery

Sterke punten / Stärken

Could not find it anywhere in uk

Yes

Jelle

Goed advies gekregen en heel behulpzaam

Mooie aanbod, persoonlijk advies

Do

Zeer positieve ervaring. We bezochten de shop voor een stuntstep en we werden kundig en met aandacht geholpen.

Gedetailleerde info.

Volgens mij zitten rolschaatsen al in het assortiment.

Bastiaan

Was heel goed en hebben me goed geholpen

Duidelijk en mooi ingedeeld

Lucky scooters decks

G.

Prima webshop

Sterke punten / Stärken

ik geef al sterren, waarom moet ik ook nog hele epistels schrijven?

ik geef al sterren, waarom moet ik ook nog hele epistels schrijven?

ilse

Nee

Leon

Zeer snelle levering

Zee snelle levering

Iets meer stuntstep onderdelen uit een lager segment.

Harold

Zeer fijn

Sterke punten / Stärken

Je besteling word snel geleverd

Nee geen enkelen