Judith

Goede prijs kwaliteit,vlotte levering

Duidelijke site
Ruime keuze

Niet dat ik nu kan bedenken

Zeypie Unal

Lekker dichtbij in Nijmegen.

Sterke punten / Stärken

Winkelier superaardig en behulpzaam. Geeft duidelijk advies.

Landyaghtz Switchblade 40"

Madelief

Positief: Duidelijke informatie

Sterke punten / Stärken

Ben in de winkel geweest

Rollerskates

Bas

Gunstige prijs, en voor de rest gewoon zoals het hoort

Prijs

Bob

Super vriendelijk en komen afspraken na

Kennis en prijs

Nee

M.

Duidelijke informatie. Bestellen ging eenvoudig en een snelle levering.

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, goed skateboard.

Nee

Antoni van Dijk

Heel warm welkom ook al hadden we geen afspraak gemaakt vantevoren

Advies, kennis van zaken

Yuri

Goede hulp in de winkel bij het kiezen van het juist product!

Sterke punten / Stärken

mooie producten, goede hulp in de winkel

nee

Eva

Super!! Goede uitleg, geduld en vriendelijk

De keuze mogelijkheden

Arvid

Prima , snelle levering.

Sterke punten / Stärken

Staat duidelijk op website of het product op voorraad is of niet.

Landyachts longboards en iets uitgebreider assortiment onderdelen voor skate en longboards.