Jeroen

Goede telefonisch advies gekregen.

Fysiek en digitaal

Nova

Top zaak! Ik ben erg goed en onwijs vriendelijk en kundig geholpen. Service is beter dan ik had verwacht. Er word meegedacht in een super ongedwongen sfeer. Goed advies waardoor je juiste keuzes kan... Top zaak! Ik ben erg goed en onwijs vriendelijk en kundig geholpen. Service is beter dan ik had verwacht. Er word meegedacht in een super ongedwongen sfeer. Goed advies waardoor je juiste keuzes kan maken. Kopen is leuk!! Hier wel!

Sterke punten / Stärken

Service, vriendelijkheid, kennis, prijs, assortiment.

Nope

Patrick

Zeer goede eerste ervaring.

Sterke punten / Stärken

Zeer snelle en correcte levering.

Hugo

Ik ben bij de aankoop van een stuntstep voor mijn zoon goed geadviseerd door de verkoper. Hij nam de tijd en wist duidelijk waar hij het over had.

Goed advies

Levi

Ze zijden op de website dat ze een mgp deck hadden maar dat helemaal niet hadden

Ze zijden sorry

Een gratis mgp step

NotSoSilly

Zoontje kocht er zijn stuntstep. Wij wisten er zelf weinig van, wilden niet zomaar online wat in een winkelmandje mikken en zochten dus een fysieke winkel. Zijn super geholpen. Kundig ("probeer... Zoontje kocht er zijn stuntstep. Wij wisten er zelf weinig van, wilden niet zomaar online wat in een winkelmandje mikken en zochten dus een fysieke winkel. Zijn super geholpen. Kundig ("probeer maar"), meedenken ("zo duur hoeft niet, je begint net"), niet opdringerig wat betreft extra's. Trip naar Nijmegen dik waard. Hoop te kiezen, leuk aanpalend assortiment.

Klantvriendelijk en kundig

Miste niks. Wat meer kleine kledingmaten voor de jeugd misschien.

Jeroen

Mijn ervaring is super.
Je word gebeld als het in hun ogen niet klopt en zo tot een oplossing komen .
Vriendelijke mensen die weten wat ze doen .

Klant gericht.

Ik zou t niet weten haha

gijs

Super

Grote voorraad

jessica

Erg tevreden met de service. Verkeerd longboard was opgestuurd, maar na een telefoontje werd er direct de juiste toegestuurd.

Ruime keus

nee