Hilma

Duidelijke uitleg met foto's

Heidi

Verkeerde item ontvangen. Andere type helm dan op website

snelle levering

onderdelen

S

Duidelijke website, snelle levering. Wel hoge verzendkosten (Uit mijn hoofd 4 euro op een bestelling 15 euro)

Duidelijke afmetingen

Teis

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Sterke punten / Stärken

goed bereikbaar en makkelijk parkeren

skatekleding

Gijs

Goed geholpen en goede service!!! Aanrader

Sterke punten / Stärken

Goede service, en goed advies

Nee, ze hebben al zoveel

H v Roekel

snelle levering

weet ik niet

L.

Gezellig

Heel vriendelijk en geduldig

Tom

Op zoek naar een eenwieler voor één van de kleinkinderen zijn wij door de medewerker zeer prettig en deskundig geholpen

overzichtelijk en makkelijke zoekfunctie

Lucien

Snelle en goede service

Snelle reactie en vriendelijk

Nvt

Elvira

Heel goed en snel

Versturen

Meer prints op de longboard