Familie

Goeie after sale service

Vriendelijk, behulpzaam, kundig advies

Vans kleding kids of andere skate merken , weinig keuze hiervoor in de regio dus wellicht mooie kans!

Kevin

Geweldig

Veel kennis en hulp

nee

Lisanne

Ik kwam voor een longboard en wist niet goed welke maar ik werd zo goed geholpen en ben echt blij met mijn nieuwe board!

Sterke punten / Stärken

Hele aardige mensen, ik mocht veel proberen en er wordt goed uitgelegd over de boarden. De mensen hadden de tijd en ja ik vond t super nice hoe ik geholpen werd.

Nee sorry

Alisa

Geen product ontvangen

Niks

Mijn fucking fingerboard dat jullie niet meer hadden

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Alisa,
Hoi Alisa,
Ik zie dat er al lang geleden mail contact is geweest over je bestelling, maar dat we nooit reactie hebben gehad op onze laatste mail. Aangezien reactie uitbleef hadden we het aankoopbedrag terug moeten storten en ik zie dat dit tot vandaag (nu wel) niet gebeurd is, waarvoor excuses! We vinden het wel jammer dat je nu communiceert via een negatieve review, ipv met een antwoord op ons bericht! Groet, Streetsurfshop

Jenske

Het is een mooie winkel met een grote keuze aan artikelen. Wij kwamen voor een step. We zijn keurig geholpen door een man met verstand van zaken. Geen verkoper die de duurste step wil verkopen mar... Het is een mooie winkel met een grote keuze aan artikelen. Wij kwamen voor een step. We zijn keurig geholpen door een man met verstand van zaken. Geen verkoper die de duurste step wil verkopen mar iemand die luisterde naar het klantje. We zijn met een prachtige step de winkel uitgelopen. Zeer tevreden. We komen hier zeker terug en zullen deze winkel ook aanraden bij bekenden.
Wij zijn fysiek in de winkel geweest. Dus de vragen over het internet en de levering zijn niet van toepassing. De site is keurig, die hebben we wel bekeken.

Gustaaf

Zeer tevreden, snelle levering

Snelle verzending

Nee

Naomi

Rolschaatsen besteld. Goede kwaliteit en zeer snelle levering naar België. Zeker een aanrader. Geen mening over klantvriendelijkheid omdat we nooit gecommuniceerd hebben. Reactiesnelheid gebaseerd... Rolschaatsen besteld. Goede kwaliteit en zeer snelle levering naar België. Zeker een aanrader. Geen mening over klantvriendelijkheid omdat we nooit gecommuniceerd hebben. Reactiesnelheid gebaseerd op snelle levering.

Goede kwaliteit, snelle levering

Nee

Luka

Heel goed

Alles

Niks

Jenny Beneker

Werd goed geholpen terwijl ik online de verkeerde had gekozen en gebeld hebt en kreeg toch de goede stuntstep.

Sterke punten / Stärken

Goede service telefonische qua hulp. Kleinzoon is blij met zijn Black Dragon stuntstep.

nee niet specifiek/

Tim

Top winkel, werden goed geholpen met onze vragen en kon goed antwoorden daarop.

Verkoop, antwoorden.

Longboard lampen (voor en achter niet led's voor onder het bord)