REV

Ik ben zeer te spreken over de telefonische uitleg die ik heb ontvangen over een stuntstep voor mijn zoon.

uitgebreide telefonische uitleg

?

Iva

Zeer positief. Erg blij dat wij hier naar toe zijn gegaan

Deskundig advies

Finn

Super!

Sterke punten / Stärken

Uitgebreid assortiment, heel goed advies.

Nee

J

Marina

Wat een leuke winkel! De kinderen vonden het geweldig om alles te mogen testen. We werden goed en geduldig geholpen, de meneer kon ons alle voor en nadelen goed uitleggen van de verschillende... Wat een leuke winkel! De kinderen vonden het geweldig om alles te mogen testen. We werden goed en geduldig geholpen, de meneer kon ons alle voor en nadelen goed uitleggen van de verschillende stuntsteppen en keek hoe de kinderen op de verschillende steppen reden en adviseerde degene die het beste bij ze past. Ze zijn dolgelukkig nu met hun gave stuntsteppen.

Sterke punten / Stärken

Persoonlijke service. Weet veel te vertellen over de technische details. Grote keuze.

Nee helaas. We zagen zelfs producten die we nooit eerder gezien hadden. :)

Mila

Goede uitleg.

Kennis. Vriendelijk.

Geen.

Ryan

Fantastisch, geen ervaring met skateboards maar zeer goede uitleg gekregen!

Sterke punten / Stärken

Klantvriendelijk, professioneel, vriendelijk en gastvrij

?

Jeroen

Supersnelle service van een hele mooie frestyle step voor de kids.

Sterke punten / Stärken

Snelle service voor goede prijzen.

van Bekkum

Zeer positief, goed telefonisch bereikbaar, snelle winkelafspraak kunnen maken.

Sterke punten / Stärken

flexibel, goede service, goed bereikbaar

Gijs

Prima service, leuk contact met het kind van 9 dat voor zijn verjaardag een "echt" skatebord krijgt. Zeer respectvol.

Sterke punten / Stärken

Communicatie met klant en productaanbod

Half pipe voor in de tuin (portable)