Ruth

Snelle en correcte levering.

Veel keuze

Nee

Hendrik-Jan

Snelle en prettige service

Sterke punten / Stärken

Prijs kwaliteit is er erg goed in balans

Neen

Kenrick

Snelle levering en top service!

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, vriendelijke klanten service, snel antwoord op mail

Geen suggesties

Ivo

Zeer goede service nemen alle tijd en niets is teveel.
Ook mijn zoon werd betrokken zodat hij thuis ook wist hoe te werk te gaan bij het onderhouden van zijn stuntstep.

Duidelijk overzicht

Voor nu voldoende

Damon

Rommelige winkel. Tikkeltje nerveuze eigenaar. Kan zijn ivm de coronavoorwaarden

Sterke punten / Stärken

Groot assortiment voor een bepaalde doelgroep

Éénwielige fietsen,

Sten

Hele goeie en snelle service. Producten goed verpakt en in goeie staat. Zeer fijne producten om mee te werken.

Goeie producten

meer wieltjes

Anouska

?

Sterke punten / Stärken

snelle levering, product super!

nee

Yorwin

Zeer goed

Service

n.v.t

Inne

Eigenlijk niet zo best. Mijn bestelling (9/7/2020)heb ik tot op heden nog niet ontvangen .

?

Zal wachten tot als ik mijn bestelling heb