Johnny Willemsen

Super goed geholpen!

Sterke punten / Stärken

Goede uitleg, breed assortiment!

Skeelers

HANS

Mooie spullen voor een nette prijs

Sterke punten / Stärken

snel geleverd en ze zijn niet duur

Easy roller

Olivier

Super

Sterke punten / Stärken

Veel ervaring en meedenken.

Skates

Cas van Muilekom

Toffe zaak! Goed advies voor mijn zoon gekregen die een step wilden kopen. Ze besteden veel aandacht en hebben goed geluisterd naar de wensen van mijn zoon. Zo behoud je je klanten ook voor lange... Toffe zaak! Goed advies voor mijn zoon gekregen die een step wilden kopen. Ze besteden veel aandacht en hebben goed geluisterd naar de wensen van mijn zoon. Zo behoud je je klanten ook voor lange termijn!

Sterke punten / Stärken

Mensen die weten waar ze het over hebben

Nvtp

Top geholpen.

Productkennis

Grote vliegers

Corien

Snelle en goede levering en vriendelijke mensen!

Snel, vriendelijk en deskundig

Nee

Erica

Top

Snel en goede communicatie

Electrische steps

Dennis K

Goede ervaring. Op de dag van bestelling werd ik nog gebeld om even te verifiëren of het klopte dat ik beschermers in maat voor volwassenen had besteld en een kindermaat step.

Goede service

Noor

Even lekker offline winkelen, je zou het bijna vergeten... Echt aanraken, service krijgen en uitproberen!

Mooi arsenaal skateboarden en andere streetsports in alle prijsklassen.

Ligging

Vliegers