M

Groot aanbod

Saskia

Zeer zorgvuldig

Sterke punten / Stärken

Persoonlijk contact om zeker te stellen dat ik het juiste besteld had

?

E

Snelle levering, goed ingepakt!

Mooi assortiment

Niets

Gunther

Alles goed verlopen, kleine minpunten zijn dat je moet betalen voor gebruik creditcard of bancontact en leveringskost voor Nederland op de site staat, en je naar België laat leveren, de leverkost... Alles goed verlopen, kleine minpunten zijn dat je moet betalen voor gebruik creditcard of bancontact en leveringskost voor Nederland op de site staat, en je naar België laat leveren, de leverkost groter is (pas zichtbaar bij afrekenen).

Correcte levertermijn.

Top

Snelle verzending, goede prijs

Nog niet

Muhtadi

Erg positieve ervaring. Contact gehad over een stuntstep die ik externe via streetsurfshop had gekocht, ben daarmee goed geholpen. Zijn erg vriendelijk en behulpzaam, zeker aan te raden.

Sterke punten / Stärken

Goede service, prima prijzen. Zijn erg vriendelijk en klantgericht.

Kinderfietsen

M

Fijne shop, veel keus en kennis van zaken.

Sterke punten / Stärken

Goede kennis, zeer klant vriendelijk

Fabienne

Nette en snelle levering. Persoonlijke benadering. Ik had 2 dezelfde kleine stepjes besteld, en werd gebeld om te checken of ik wel echt het juiste had besteld. Dat had ik wel, maar fijn dat er... Nette en snelle levering. Persoonlijke benadering. Ik had 2 dezelfde kleine stepjes besteld, en werd gebeld om te checken of ik wel echt het juiste had besteld. Dat had ik wel, maar fijn dat er meegedacht wordt. Kan dat zeer waarderen.

Persoonlijke benadering