Marielle

Goede service en advies, er wordt de tijd genomen je goed te helpen.
Betaalbare producten voor ieder budget.
Ruime keuze.
Aanrader, we zijn uitstekend geholpen.

Goede kennis van zaken

Geen idee

Gijsje

Wat een groot en volledig aanbod. We konden kiezen en vergelijken. Superhoge kwaliteit. Niet voor niets doen ze zoveel verzendingen. Ben echt heel blij met mijn aankoop.

Fijne winkel

Sweaters in kindermaten

Daan

Vriendelijk winkelpersoneel, heldere productinformatie

Sterke punten / Stärken

Personeel deelt graag persoonlijke ervaringen

Geen suggestie

Frank

Top product en erg snelle levering

Overzichtelijk

Nee

Jamie

Geewon top

Top

Meer skateboard merken

Nienke

Prettige winkel, nemen alle tijd voor je. Geven prima advies. M’n dochter wilde een step kopen, de verkoper ging ook met haar het gesprek aan. Heel fijn.

Duidelijke site

Geen idee

S

Wij zijn in de winkel geweest

Veel keuze

Misschien meer kleding

Celeste

Snelle levering en goed produkt

goede site

roze step voor meisjes