Eric

Nemen de tijd om uitleg te geven

Sterke punten / Stärken

Klantvriendelijkheid en kennis van zaken

Neen

Guus

In eerste instantie vergeten mij te bellen over bestelling die niet leverbaar was. Maar vervolgens bijzonder vriendelijk en flexibel in het afhandelen. Ben hartstikke tevreden.

Bijzonder flexibel en meedenkend

Surf boards / attributen zoals wax

Nicole namens lucas

Enthousiaste ontvangst, professioneel en een super leuke shop met nog leukere spullen :)

Deskundig advies

Nee

Angelique Timmers

Goede ervaring, nette website, mooie productien mooie prijs, verzending goed ingepakt en nog een kado erbij

prijs, kwaliteitsverhouding

nee evt meer skatekleding en schoeisel

Roy

Super geholpen!

Groot aanbod

Informatievoorziening kan nog beter

Bas

Goed, geen problemen. Sommige producten zouden een uitgebreidere beschrijving kunnen gebruiken.

Geen problemen ondervonden

JD Bug step onderdelen! ;)

Eugenie

Prettige webshop, snelle service, vlotte reactie bij vragen over producten.

Duidelijke informatie

Nee helaas niet

Sjef

Super goed geholpen. De verkoper nam echt de tijd voor mijn twee kinderen ondanks het een relatief goedkoop bord was. Hij wilde echt de kinderen met een glimlach op hun gezicht naar buiten zien gaan.

De aandacht

Skate wielen 100mm

Lieke

Vakkundige en snelle hulp

Sterke punten / Stärken

groot assortiment, snelle reactie op vragen en snelle levering

nee

LR

Zeer mooi Waveboard ontvangen voor de verjaardag van onze zoon! Goed advies gekregen hierin via de telefoon!

Sterke punten / Stärken

Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon over uitleg Waveboard voor onze zoon

Nee was onze eerste aankoop