Guido

Prettig geholpen

Goed advies

?

Isa

Samen met mijn dochter zijn we in de winkel erg goed geholpen bij het vinden van een goed board. De ervaring spat er vanaf, veel keuze en er wordt goed geluisterd naar wat we willen. Perfect geholpen!

Kennis, assortiment en klantvriendelijkheid

x

Marije

Zeer vlotte levering van kwalitatief mooie produkten.

helderheid

nee

Els

Super

Goede produkten

Assortiment is voor mij uitgebreid genoeg

Bennie

Slecht

Niet

Lex

Lagers besteld, die achteraf niet op voorraad waren.

Sterke punten / Stärken

Excuses aangeboden per mail en direct geld terug op de rekening.

Willem

Goede site

Sterke punten / Stärken

Goede merken in het assortiment

Betere informatie welke maat stuntstep passend is

Bas

Goede service en snelle verzending

Goed advies

David

Goed advies gekregen en kwaliteit spullen.

Goede omschrijving.

nee