Yvonne

Je krijgt waar je voor betaald, snelle service

Overzichtelijk

Kledingaccessoires

Danielle

Het product was snel geleverd.

Duidelijk en snel

Ik zou het niet weten.

Fieneke

Zeer goede service. Je kan ze ook in deze drukke tijd gewoon bellen en ze nemen de tijd om advies te geven en gaan zelfs ter plekke in het magazijn kijken of iets er is. De levering was 2 x gewoon... Zeer goede service. Je kan ze ook in deze drukke tijd gewoon bellen en ze nemen de tijd om advies te geven en gaan zelfs ter plekke in het magazijn kijken of iets er is. De levering was 2 x gewoon de volgende dag.

Persoonlijke Service en levering

Kangoo jumps

CJ

Snelle levering, hoogwaardige kwaliteit product (skateboard)

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, specialist in de producten

Nee

Erwin

Goede prijs en snelle levering

Veel verschillende merken

Stickers voor stickerbomb

Richard

Telefonisch heel goed geholpen

info

?

Hans

Hele goede service, uitmuntend!

Veel soorten stuntsteps

nee, assortiment is m.i. al erg uitgebreid

Joke

In eerste instantie een foute step besteld, keurig gebeld door een medewerker. Geld meteen teruggestort gekregen. Later de juiste step besteld. Dit alles is ook prima en vlotjes verlopen. Onze zoon... In eerste instantie een foute step besteld, keurig gebeld door een medewerker. Geld meteen teruggestort gekregen. Later de juiste step besteld. Dit alles is ook prima en vlotjes verlopen. Onze zoon is nog steeds heel te vreden met zijn step

Service

Nee

Serge

Top!

Sterke punten / Stärken

Enthousiast en nemen veel tijd om je goed te informeren. Zeer persoonlijk en vriendelijk!

Nope

Marta