J van Amstel

Vriendelijk en behulpzaam! Goede informatie en denken mee over alternatieven.

Klantvriendelijk en behylpzaam

Klantvriendelijk en mooi assortiment

Goeie uitleg

Nee helaas weet ik niks

diane

Heel erg tevreden over de website en de communicatie over het bestelde stepje.

Sterke punten / Stärken

goed te zien wat er uitverkocht is.

nee

Debby

Ik had een longboard besteld, deze kwam op de aangegeven datum binnen en was netjes verpakt!

Sterke punten / Stärken

Levering, contact over bezorging, en prijs.

Johan

Zeer aardige eigenaar, vol passie

service

nvt

Erik

Nette snelle afhandeling

Sterke punten / Stärken

mooie spullen voor een eerlijke prijs

nee

Tessa

Super!

Bmx fietsen

Jeroen

Top.

Sterke punten / Stärken

vriendelijke en neemt ruim de tijd voor advies

Marcel

2 maal een skateboard gekocht voor een meisje van 13 en een meisje van 6! Beide keren goed advies en fijne communicatie! Enthousiaste verkopers??

Sterke punten / Stärken

Fijne communicatie, goede voorlichting en enthousiast over wat ze verkopen??

Geen idee