Femke

Geweldig. Nemen uitgebreid de tijd.

Hun kennis.

Pauline

Super tevreden, gebeld met de winkel en kreeg goede uitleg. Meteen besteld en snel netjes ontvangen. Mooi product!

Zoetekouw

Zeer goed geholpen, en zeer kundig personeel.

Kundig personeel

Ik zou het niet weten.

Harun

Klantenservice heel snel en vriendelijk.
ze hebben zelfs nog de desbetreffende verzendservice gebeld en hopelijk gaan me plannen niet fout.
Aanrader

Sterke punten / Stärken

snelle klantenservice, goedkoop, en snel

misschien meer complete boards van merken zoals element enzo maar verder goed

Justin

Aankopen in de winkel

frisse en duidelijke site

Michel

Positief

Gespecialiseerd

Neen

Marion

Moeilijk bereikbaar via mail en telefoon. Winkel is echt heel mooi en betrouwbare, bekwame eigenaar

De service in de winkel

Rasmus

Fijne webshop, de website is alleen niet helemaal up-to-date

Sterke punten / Stärken

Komen fijn en chill over

Nopes

Tjarko Rikkerink

Geweldige shop met alles voor longboards

Zeer uitgebreid assortiment

nvt

margo

Snelle bestelprocedure - maar toen liep het mis : ondanks uitgevoerde betaling bleef status op afwachting betaling staan - klantendienst antwoordt traag maar toch geregeld dat bestelling kon... Snelle bestelprocedure - maar toen liep het mis : ondanks uitgevoerde betaling bleef status op afwachting betaling staan - klantendienst antwoordt traag maar toch geregeld dat bestelling kon vertrekken - uiteindelijk product in prima staat ontvangen - status bestelling : nog steeds in afwachting betaling !

assortiment