margo

Snelle bestelprocedure - maar toen liep het mis : ondanks uitgevoerde betaling bleef status op afwachting betaling staan - klantendienst antwoordt traag maar toch geregeld dat bestelling kon... Snelle bestelprocedure - maar toen liep het mis : ondanks uitgevoerde betaling bleef status op afwachting betaling staan - klantendienst antwoordt traag maar toch geregeld dat bestelling kon vertrekken - uiteindelijk product in prima staat ontvangen - status bestelling : nog steeds in afwachting betaling !

assortiment

D

Goed meegedacht met het kiezen van een passende stuntstep voor mijn zoon

website niet bekeken

nee

Lars

Prima prijzen en snelle levering

Marjolein

Perfect, op voorraad en snelle levering

Karima Seltani (besteld op naam: Marwan Boutrid

Zeer snelle levering, volgende dag al in huis. Uitgebreide assortiment. Dikke 10!!

Minpuntje: websitelayout niet fijn. Iets verouderd.

Sterke punten / Stärken

Na bestelling, meteen een bevestiging en zeer snelle leving. Uitgebreide assortiment

Ben

Overzichtelijke site.

Nee

Thijs

Nvt

Zara

Ik ben er 2 keer geweest en beide keren waren jullie heel behulpzaam en klantvriendelijk.

Sterke punten / Stärken

je mag boards uit proberen

meer stickers voor op bijvoorbeeld je skateboard te plakken

Robert

Niet tevreden

Prijs/ duidelijke beschrijving

Nee

Ellen

Prima ervaring!

Sterke punten / Stärken

Duidelijk info op de website

nee