Christian

Goed gedaan

snelle bezorging

nee

Danique

Zeer snelle verzending en product top!

Snelle verzending

Hoverboards en spacescooters

Leigh

Snel leveren en goede kwaliteit

Sterke punten / Stärken

Bestellen email en bezorging ook duidelijk op website

Misschien eigen designs maken? Vind het nu al top

Johan

Super

Assortiment

Lars

Ik ben goed geholpen door jullie

Sterke punten / Stärken

makkelijk om dingen te vinden, mooie plaatjes

nee

Linda

Snelle levering, super step

Overzichtelijk

RUTGER

Zeer tevreden. Snel, duidelijke communicatie en zeer overzichtelijk.

Duidelijke communicatie

Nee.

Mandy

Zeer goed

Sterke punten / Stärken

Bestelling direct volgende werkdag verzonden

Martijn

Duidelijke website

snelle levering

Helma

Mijn zoontje had hier een step besteld. Na een aantal dagen ging het stuur los zitten. (Ik ben niet zo technisch) Zelfs in de avond kregen we mail terug met de informatie hoe het probleem opgelost... Mijn zoontje had hier een step besteld. Na een aantal dagen ging het stuur los zitten. (Ik ben niet zo technisch) Zelfs in de avond kregen we mail terug met de informatie hoe het probleem opgelost kon worden. Super fijn!

Goede en snelle service
Deskundige hulp

Nee, ik heb niet alles bekeken op de site