Gerrold

Was goed geleverd. ??

Sterke punten / Stärken

Er staan goeie informatie over beginnende en pro..

Bmx fietsen ?

A

Prima, nieuwe wielen besteld voor de stuntstep. Waren netjes snel geleverd en mijn zoon kon weer heerlijk steppen.

Mailcontact erGoedenavond netjes

Prima zoals het is

ingeborg

Zeer fijne uitleg via telefoon, nemen echt de tijd voor je. Snelle levering.

Sterke punten / Stärken

Goede uitleg, nemen de tijd voor je.

Kinder skate-kleding

Hennie

Bestelt en snelle afhandeling

Snelle Levering

Patrick

Snelle levering. Uitstekende service. Snelle reactie op mail.

prijs en service

nvt

Nino

Top

Weet ik niet

Nee,nog niet

Jochem

Goed, snelle levering. Was iets fout gegaan met verpakken, werd snel opgelost.

Contact, snelle levering

Heavenly

Top

..m

Toby

Ik ben snel geholpen en de verkoper nam voldoende tijd om mij te helpen met een keuze maken.

Sterke punten / Stärken

Vriendelijke verkoper met veel kennis. Gevarieerd assortiment.

Tamara M

Ik had een topervaring.

Sterke punten / Stärken

Snelle verzending en goed telefonisch advies

nee