joris

Onze ervaring met streetsurfshop was helaas niet om over naar huis te schrijven. Op de website werd gratis verzending vanaf € 49 aangeboden. Bij de bestelling werden er echter alsnog verzendkosten... Onze ervaring met streetsurfshop was helaas niet om over naar huis te schrijven. Op de website werd gratis verzending vanaf € 49 aangeboden. Bij de bestelling werden er echter alsnog verzendkosten in rekening gebracht. Na contact te hebben opgenomen met streetsurfshop hierover, kregen wij te horen dat het een fout op de website betrof en dat het werkelijke bedrag minimum hoger lag voor gratis verzending. Het advies luidden "koop er maar iets extra's bij". Werkelijk ongehoord. Een mail inclusief screenshot van de info op de website waar wij vanuit waren gegaan mocht niet baten, sterker nog, hier volgde geen enkele reactie op. Heel jammer dat Streetsurfshop niet de hand in eigen boezem heeft gestoken waar dat echt op zijn plaats was geweest. Wij zullen zeker geen terugkerende klant zijn van Streetsurfshop en zullen de website sterk afraden als wij om advies gevraagd worden in onze vrienden en kennissen kring.

aantrekkelijk ogend

beschermende kleding

Chantal

Heel plezierig en persoonlijk contact.

Sterke punten / Stärken

persoonlijk contact, eerlijke en open, goede service

Nee

Daniel

Ik had stepwielen besteld. Ze werden op tijd geleverd. Waren ook net iets goedkoper dan bij de andere winkels. Alleen de website zit een beetje vreemd in elkaar. Ik mis het kopje "Stuntstep... Ik had stepwielen besteld. Ze werden op tijd geleverd. Waren ook net iets goedkoper dan bij de andere winkels. Alleen de website zit een beetje vreemd in elkaar. Ik mis het kopje "Stuntstep onderdelen". Als je wielen of een voorvork wil kopen, moet je dat invullen bij de zoekopdrachten. In eerste instantie dacht ik dat er alleen complete steps werden verkocht. Toevallig kwam ik er door te googlen achter dat er ook losse onderdelen te koop zijn.

Sterke punten / Stärken

Net even iets goedkoper met veel onderdelen.

Erica

duidelijk

Lucas

Snel en mooie spullen

Mooi

Wielen

Amy

Ik heb freeline skates besteld

Nee, sorry

L. Meppelder

Goede service! Er was een klein probleem met de levering (pakket zoekgeraakt), maar dankzij het goede en snelle contact via mail werd dit uitstekend opgelost en hebben we uiteindelijk de bestelling... Goede service! Er was een klein probleem met de levering (pakket zoekgeraakt), maar dankzij het goede en snelle contact via mail werd dit uitstekend opgelost en hebben we uiteindelijk de bestelling ontvangen.

Sterke punten / Stärken

duidelijke site, staat helder wat wel / niet beschikbaar is. klantvriendelijk.

geen aanvullingen

Olivia

Had interesse in een ander skateboard dan ik uiteindelijk aangeschaft heb, deze was niet meer verkrijgbaar. Nog gebeld naar de winkel maar ivm corona snap ik dat contact opnemen waarschijnlijk wat... Had interesse in een ander skateboard dan ik uiteindelijk aangeschaft heb, deze was niet meer verkrijgbaar. Nog gebeld naar de winkel maar ivm corona snap ik dat contact opnemen waarschijnlijk wat moeilijker is. Daarom heb ik een ander skateboard aangeschaft waar ik heel erg blij mee ben!

n/a

Thomas

Zeer goed

Goede klantenservice

Djadey en Jacqueline Dorst

Zéér tevreden.

Sterke punten / Stärken

Goede informatie via de telefoon en snelle verzending.

Ik zou niet zo snel weten wat.