Joel

Erg snelle levering en goed verpakt

Goede levering

Meer cruiserboard wielen

Julie

De service was super! Ze wisten er veel van af en ik ben erg geholpen met welk soort long board ik wilde, ik had namelijk geen idee.

Professioneel en beleefd/vriendelijk

Nope

Nienke

Super snelle levering, 's middags besteld de volgende morgen om 9:00 al binnen. Mooie degelijke kwaliteit. Mijn zoontje was erg blij met zijn nieuwe step.

snel en betrouwbaar

net

Tarek

Super, ondanks Corona telefonisch een goed advies gekregen. Board is snel geleverd en helemaal naar tevredenheid!

Sterke punten / Stärken

Duidelijke beschrijving van het product. Soms ontbreken er wat specifieke technische details, maar dat is niet hinderlijk.

Nee

Gewoon top

Imke

Snelle service

Sterke punten / Stärken

Overzicht, gedetailleerde omschrijving van de producten

Nope

Sander

Geode prijs, goed advies

Sterke punten / Stärken

goed prijs, goed advies, veel keuze

hoover board

Jasper

Erg goede ervaring. Snelle en volledige levering!

Sterke punten / Stärken

Goede producten en snelle levering

nee.

Ike

Ben vriendelijk te woord gestaan omtrent pogo stick als verjaardagskado voor mijn zoontje. Twee dagen later had ik die in huis. Ikea doet ze het niet na op dezelfde dag ook wat besteld bij de Ikea... Ben vriendelijk te woord gestaan omtrent pogo stick als verjaardagskado voor mijn zoontje. Twee dagen later had ik die in huis. Ikea doet ze het niet na op dezelfde dag ook wat besteld bij de Ikea en dat wordt pas over drie weken geleverd ?

Slacklinen