Jacobine

De wieltjes die ik bij streetsurfshop heb besteld waren erg snel versleten. Toen had ik een mail gestuurd naar streetsurfshop met de vraag hoe dat kan? Maar helaas heb ik daar nooit een reactie van... De wieltjes die ik bij streetsurfshop heb besteld waren erg snel versleten. Toen had ik een mail gestuurd naar streetsurfshop met de vraag hoe dat kan? Maar helaas heb ik daar nooit een reactie van terug gekregen.

snelle levering

springballen

Amanda

Prettige service. Snel geleverd.

Overzichtelijk, perfecte service

Ronald

Telefonisch goed geholpen

Doc-Bartos

Best online shopping ever :)

Sterke punten / Stärken

Excellent Communication - perfect exchange - could not have been any better!!!

I was surprised not to find surfskates in your shop (brands: YOW, Carver, Curfboard)

Alia

Een fijne service, eerst het verkeerde ontvangen, maar goed gecommuniceerd en goed opgelost!

Snelle levering & erg positief

Helaas niet

Jack

Snelle en goede levering

Sterke punten / Stärken

Duidelijk en doen conform informatie

Katja

Prima winkel, goede spullen aardig personeel

Groot assortiment

Losse onderdelen van kwaliteit

eveline

Heel snelle levering! Goeie communicatie!

Snelheid, goed product.

Née lik.

Roy

Lagers voor stuntstep gekocht

Snelle service

Niet gekeken

Robert

Schnelle Lieferung nach Deutschland. Alles prima.

Produktauswahl spitze.

nein