Robert

Schnelle Lieferung nach Deutschland. Alles prima.

Produktauswahl spitze.

nein

Mads

Tevreden klant

snelle nette levering

nee

Roel

Inge

Super goed geholpen, er was een probleem met de betaling en alles werd direct goed opgepakt en de Kids kregen een leuke attentie bij hun steps.

Klantvriendelijkheid.

Zo door gaan.

Ilona

Goede communicatie, snelle levering en goed product!

Communicatie

Deen Kranenburg

Het ging heel goed snelle bezorging en goede kwaliteit bord snelle reacties op mijn vragen via de mail

Communicatie

Sidney

Uitstekend

Overzichtelijke website. Artikelen makkelijk te vinden. Verzending perfect

Dafne

Heel prettig geholpen en fijn meegedacht.

Heel vriendelijk

Floris

Telefonisch goed bereikbaar. Heldere duidelijke communicatie en komt afspraken na.

Prettig contact

EW

Super goed contact en advies

Advies op maat

nee