Onno

Snelle levering, mee denken

Natalie

Snelle levering, goed verpakt

Sterke punten / Stärken

Hele snelle levering, duidelijke site, wel erg druk waardoor een beetje onoverzichtelijk

Goede communicatie, snelle handelingen

Heb helaas niet de hele website bekeken, dus kan hier geen uitspraak over doen

Indy

Top

Vriendelijke

Caroline

Super schnelle Lieferung, alles okay!!!

Schnelle Lieferung, top Preis

Olaf

Goede kwaliteit longboards en snelle bezorging

Handig betalen via ide
Snelle bezorging
Goede kwaliteit

Ik weet niet zeker of dit er al opstaat maar "custom griptapes" zou een goede uitbereiding zijn, ook stickers zouden leuk zijn

E. S.

Verkoper heeft meteen contact opgenomen over keuze van mijn bestelling om door te nemen en advies andere kleur. Vriendelijk en behulpzaam. Stelde ik erg op prijs. Snelle levering!

Vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering

Mirjam

Fijn gesprek aan de telefoon gehad en gaf duidelijke uitleg

x

x

Elvis

Prima goede informatie

Persoonlijk contact

Ja rolschaatsen

Nicole

Goed advies, behulpzaam en snelle levering

super snelle levering, behulpzaam

action cam