Inge

Super goed geholpen en perfecte garantie en oplossingen

Sterke punten / Stärken

Goede services, heel vriendelijk personeel

Ard

Skateboard gekocht. Prima afgehandeld

Levering volgens afspraak.

...

Ziggy

Gave winkel met groot assortiment en enthousiast personeel!

Sterke punten / Stärken

Veel produkten, goede merken en veel ruimte!

Second hand store toevoegen, bmx 2000 crossfietsen, skate trainers

Fred

Prima. Alles goed vindbaar en snel besteld.

Snel

nee, helaas

Apfelstrudel

L.a

Super geregeld was snel bezorgd

Goede service

Ruben

Mooie complete shop waar je alles kunt kopen en goed wordt geïnformeerd en geholpen.

Ilja

Super behulpzaam

Veel geduld met vragen

Meer meisjes kleuren steps

Bay Hagebeek

Was in de winkel zelf.

Sterke punten / Stärken

Goede advies. Vriendelijke medewerkers. Fijne winkel.

Gewoon goed!!!!!

eerlijkheid