Roland

Goed assortiment, mooie webshop en mooie zaak, eigenaar is vriendelijk en informeert je graag, allemaal duidelijk en wordt goed opgestuurd. Dikke aanrader, als je in de buurt bent is het kijken in... Goed assortiment, mooie webshop en mooie zaak, eigenaar is vriendelijk en informeert je graag, allemaal duidelijk en wordt goed opgestuurd. Dikke aanrader, als je in de buurt bent is het kijken in de zaak al een genot, maar online staat ook alles erg uitgebreid beschreven. Wil je een skateboard, step of wat dan ook, dan ga je niet naar de speelgoedwinkel, maar naar streetsurfshop.

Sterke punten / Stärken

erg uitgebreide informatie, je kan op basis van de info van de site als leek al een goede beslissing nemen

meer vliegers zou leuk zijn, maar er is al veel keuze

Struin bso

Fijne service

Lekker ruim

Vliegers

Super vriendelijk en correct!

Sterke punten / Stärken

Bereikbaarheid telefonisch en via mail uitstekend! En super vriendelijk!

Kris holm / impact / qu'ax trial eenwielers! Slackline...

Maurice

Hele goede service

Goede verzending/ service

Meer merken steppen

Franka

Nadat ik gebeld had dat ze per ongeluk het verkeerde artikel gestuurd hadden , hebben ze meteen gereageerd en ander halve dag later was het al binnen

Goede service

Joyce

Top!

Duidelijke foto's, uitgebreide tekst

Nee

Prima product en prima service

Snelheid, klantgerichtheid

Thienpondt

Sterke punten / Stärken

goed telefonisch contact met duidelijke informatie. zeer snelle levering

nee