Annemiek

Top service en snelle levering

Sterke punten / Stärken

Verstand van zaken, vriendelijk, goede communicatie

Rob

Goede service. Na vraag per mail kreeg ik snel antwoord. Na bestelling werd longboard snel geleverd.

Duidelijk overzichtelijk prima service

Lisa

Doen wat ze beloven!

Sterke punten / Stärken

Snelle levering en duidelijk over product. Reageren meteen bij vragen.

nee

Bianchi

Zeer kundige en vriendelijke medewerker.
Mooie ruime zaak met voldoende aanbod

Duidelijk aanbod

Prima!

Mark

Uitstekend

Behulpzaam

Bas

Snel en accuraat

Overzichtelijk

Goede, degelikke spacers. Degene die geleverd zijn zijn van een slechte kwaliteit en ga ik daarom niet gebruiken.

Susanne

Zeer prettig!

Sterke punten / Stärken

Duidelijke website (foto's, kortingen, beschikbaarheid).

nee

SCHILF