Maarten

Snelle levering, goed product.

Snel

Nvt

Aankoop stuntstep

Duidelijk

Nee

Maarten

Uitstekend!

Sterke punten / Stärken

Vriendelijkheid, vakkundigheid en snelle service (onderhoud aan stunt step werd direct verricht)

Suzanne

Voor het eerst rondgekeken en gekocht bij de Street surf shop. Altijd even wennen bij een 'nieuwe' ervaring. Gelukkig goed bevallen! Levering was vlot en ook reactie op vragen via de mail kwam vlot.

Sterke punten / Stärken

Groot aanbod, voldoende duidelijke uitleg.

Geen idee

Mats en Bart

Wat een leuke winkel, waar je ook je aankoop kan uittesten.

Sterke punten / Stärken

Groot assortiment, alles op voorraad.

Volgens mij hebben jullie alles.

Circus Radefiz

Super, zuverlässig und schnell.

Sterke punten / Stärken

Super, zuverlässig und schnell.

Verschiedene Größen für den xPogo

Tip

Lekker snel en overzichtelijk

Meer soorten kleding

Jeroa

Zeer goeie service. Stuur van step ingekort. Terwijl wij deze eerst ergens anders hadden besteld. Super vriendelijke winkel. Toen hierdoor extra producten gekocht om onze tweede step af te monteren

Guido

Wij werden goed geholpen, konden alle steppen uit proberen en met deskundig ondersteuning met volle tevredenheid een goede keuze gemaakt

Sterke punten / Stärken

deskundig, neemt de tijd ,klant is koning