Saar

Ontspannen sfeer, toegankelijke medewerkers, hebben zicht op zaken, maken een gezellig praatje zonder zich op te dringen.

Sterke punten / Stärken

Leuk dat je ook een longboard kun huren om uit te proberen!

Veters voor (discodansen) rolschaatsen in shop

Goede service

Service

Duidelijke informatie en snelle en nette verzending!

Snelle verzending

Twee nieuwe wieltjes voor de stuntstep gekocht en een nieuwe step gekocht.

gezellig praatje.

Carine

Goede service, heel veel kennis, kwaliteitsproducten!

Henry

Zeer snel en nette levering

Sterke punten / Stärken

Klanten vriendelijk, snel, netjes en goeie producten

Mare

Het bestelde skateboard was niet beschikbaar. Netjes een mail gekregen met alternatieven. Een alternatief gekozen dat later geleverd kon worden. Goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken en... Het bestelde skateboard was niet beschikbaar. Netjes een mail gekregen met alternatieven. Een alternatief gekozen dat later geleverd kon worden. Goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken en direct bericht gekregen toen het voorradig was en verstuurd was.

Eerlijkheid en betrouwbaarheid.
Communicatie uitstekend

Bianca scholten

Heb lkamggewacht op mijn beste lief product deze was op het moment niet leverbaar. Dat vind ik niet zo erg we hebben er zelf voor gekozen om te wachten.
Wat ik wel jammer vind is dat ik wel...
Wat ik wel jammer vind is dat ik wel zelf steeds contact heb moeten zoeken om informatie te krijgen. Er word slecht gereageerd op mails.
De behandeling aan de telefoon is verder vriendelijk en correct verlopen

Prima shop. Alleen zijn dit soort feedbackverzoeken echt heel vervelend. Ik zou u willen adviseren om dit pas te doen als iemand voor de 2e keer een bestelling plaatst.

Arjo

Goed advies van vriendelijke en ter zake kundige medewerkers

Sterke punten / Stärken

Heel vriendelijke mensen die je goed adviseren en ook net zo goed even met rust laten. Ruimte om alles uit te proberen.

Kites.