Zeer snelle levering

Manuela

Snelle levering erg tevreden

Snelle service

Snelle service

Mountainbikers en opvouwbare steps en fietsen

De levering verliep prima. Helaas had ik een verkeerd onderdeel besteld. Na retour had ik snel mijn geld terug

Uitgebreid assortiment

Pop socked zonder embleem zodat je het eigen embleem zelf kunt uitzoeken

Vervangende wieltjes voor step besteld. Deze zijn van prima kwaliteit. Originele bandje van stuntstep liepen van de velg.

Sterke punten / Stärken

Enige webshop die 100mm "hollow core" aanbied voor een redelijke prijs/kwaliteit.

Snelle en betrouwbare bezorging

Goed.

Sterke punten / Stärken

Snelle reactie op vraag via de mail m.b.t. maatvoering.

Uitstekende service, zoals altijd!

Sterke punten / Stärken

Persoonlijke benadering, prima toegesneden op de (jonge) doelgroep.

Excellent communication and fast delivery of goods.

Sterke punten / Stärken

goods selection, fast delivery and communication

no

Claudia verhoeven

Onze ervaring is prima. Helaas ontbrak er een bout bij de step die we besteld hadden, na een telefoontje en wat foto’s doorgestuurd gelijk op de us gedaan. De volgende dag de bout binnen. Helaas... Onze ervaring is prima. Helaas ontbrak er een bout bij de step die we besteld hadden, na een telefoontje en wat foto’s doorgestuurd gelijk op de us gedaan. De volgende dag de bout binnen. Helaas was het stuur niet helemaal goed. Maar na even gebeld te hebben afgesproken langs te komen in de winkel. Goede service en fijn meedenken naar een oplossing.

Sterke punten / Stärken

Dingen die niet kloppen oplossen en goed meedenken in oplossingen.

Hopelijk lukt het om de yvolution weer in het assortiment te krijgen.