J van Stralen

Goede service, snelle bezorging

Overzichtelijke site. Goede service

Raymond Plomp

Uitstekende service, mijn bestelling is snel geleverd. Één product was niet op voorraad en ik werd keurig gebeld met een prima alternatief. Dan doen niet veel webshops, KLASSE!

Sterke punten / Stärken

Goed advies, vriendelijk geholpen en snelle levering!

Vakmensen en service gericht. Nemen de tijd voor je.

Service, klantgericht, oplossing bieden

nee

Frank W

Heel goed. Eerst het verkeerde artikel ontvangen, maar de dag na 'klagen' het juiste artikel ontvangen en verkeerde artikel gratis retour kunnen sturen.

Chiel

Heel goed!

Sterke punten / Stärken

Goeie website, goeie service!

De levering is vlot verlopen, klein probleem met de levering maar is opgelost

We hadden problemen met het bevestigen van het stuur van een stuntstep. We hebben verschillende keren geprobeerd het te bevestigen maar het stuur bleef draaien. De Streetsurfshop bood aan de step te... We hadden problemen met het bevestigen van het stuur van een stuntstep. We hebben verschillende keren geprobeerd het te bevestigen maar het stuur bleef draaien. De Streetsurfshop bood aan de step te repareren en in zijn geheel op te sturen. Nu is het gemaakt. Snelle en vriendelijke service.

Heel goed. Snel en netjes geleverd.

Snel. Goede spullen.

Nee