E.Teunisse

Een duidelijke website waar ik de stuntstep snel kon vinden.
Bestelproces verliep soepel. Ook montage erbij besteld.
Step werd verzonden via GLS. Heb ik niet hele goede ervaringen mee,...
Een duidelijke website waar ik de stuntstep snel kon vinden.
Bestelproces verliep soepel. Ook montage erbij besteld.
Step werd verzonden via GLS. Heb ik niet hele goede ervaringen mee, maar ik kon direct een aflevering kiezen.
Step is daar de volgende dag netjes bezorgd.
Zoonlief kon de step zelf uitpakken en er direct op wegrijden.
Step is perfect rijklaar geleverd. Eerste dagen is hij niet van de step af te krijgen.
Prima kwaliteit step. Zelfs op klinkers rijdt het goed.

Geen idee

Leonie

Behulpzaam aan de telefoon, snelle levering

Behulpzaam

Dustin joosen

Erg goede service

Goede service

Nee

Boris S.

Einfache und schnelle Orientierung auf der Webseite, gelungene Produktpräsentation, attratkive Preisgestaltung.

Sterke punten / Stärken

Einfache Navigation, einfache Kaufabwicklung, schnelle Zustellung, Produkte, die z.T. anderweitig nicht mehr erhältlich sind!

Patries

Stuntstep besteld en alles heel vlot afgehandeld. 1 klein minpuntje : we hebben een dag langer moeten wachten op levering als voorzien. Waarschijnlijk omdat we in België wonen. Op zich geen... Stuntstep besteld en alles heel vlot afgehandeld. 1 klein minpuntje : we hebben een dag langer moeten wachten op levering als voorzien. Waarschijnlijk omdat we in België wonen. Op zich geen probleem alleen dat onze zoon vol ongeduld zat te wachten omdat op site stond dat hij dag erna geleverd zou worden. ...

Sterke punten / Stärken

Zeer vlotte communicatie via mail

Erg goede service, snelle levering

Erg goede service, snelle levering

Meer longboards voor beginnende mensen.

SvA

De wielkeuze was hier doorslag gevend in. Na een telefoongesprek over een skateboard welke geschikt is voor mijn revalidatie zijn we tot een goed product gekomen welke mij kan helpen.
De wielkeuze was hier doorslag gevend in.
Bedankt voor het meedenken om tot een goede oplossing te komen.

Sterke punten / Stärken

Mee denken, empathie met de klant.

Vooraf even gebeld met de winkel om advies, heel goede uitleg gekregen. Waveboard besteld en de dag erna netjes geleverd. Top !

Sterke punten / Stärken

Degelijk product, veel uitleg op de website, advies via telefoon als nodig, snelle levering.

Linda

Fijne site, snelle levering

overzichtelijke site
verzendingsinformatie duidelijk
snelle levering

X

Goed, na een foutje in de levering netjes afgehandeld. Mijn dochter kreeg zelfs extra popsocket plaatjes waar ze blij mee is.

Goede service

Nee