Correct!

Sterke punten / Stärken

Snelle opvolging, correcte informatie, gratis levering.

Prima service en advies.

Sterke punten / Stärken

Duidelijke uitleg over het product

Roy Worang

Ging heel soepel, heb het product snel binnengekregen. Door de verpakking was ik wel een beetje twijfelachtig over het product (grote doos, skateboard in plastic zak met een paar plastic opgeblazen... Ging heel soepel, heb het product snel binnengekregen. Door de verpakking was ik wel een beetje twijfelachtig over het product (grote doos, skateboard in plastic zak met een paar plastic opgeblazen zakjes) het is natuurlijk maar een skateboard dus het zou niet zo veel uitmaken dat deze los kon bewegen, dit maakt verder niet zo veel uit het kwam alleen een beetje "onprofessioneel" over. Overigens waren de lagers van het skateboard wel een beetje roestig, heb deze schoongemaakt met remreiniger waardoor het wel is weg gegaan maar de lagers lopen niet super soepel, ik was al van plan deze te vervangen maar alsnog gaf het wel een beetje een slechtere indruk.

Snelle bezorging, achteraf betalen

Nee?

Christine Witjes

Super goede service! Niks op aan te merken. Top!

Sterke punten / Stärken

Netjes te woord gestaan. Goede uitleg!

Communicatie!

Pieter

Prima. Redelijk vlotte bezorging.
En het belangrijkste een heerlijk longboard bij ze gekocht voor een prettige prijs.

Erg snel en goed geregeld!

Liesbeth

Snelle en goede probleemverhelping!

Bram

Prima service, perfecte levering en de longboard voldoet aan alle verwachtingen, al aardig wat km erop zitten

Rebecca

Goede service