JuSo

Overzichtelijke site, alles wat ik nodig had was makkelijk te bestellen en leuk geprijsd

Sterke punten / Stärken

Goede prijs en snelle levering

Nanoah

Eerste board voldeed niet aan mijn verwachtingen, direct gebeld en werd na een ietwat rommelige communicatie heel netjes opgelost! Erg tevreden over de mannen van streetsurfshop, hele vriendelijke... Eerste board voldeed niet aan mijn verwachtingen, direct gebeld en werd na een ietwat rommelige communicatie heel netjes opgelost! Erg tevreden over de mannen van streetsurfshop, hele vriendelijke kerels!

Sterke punten / Stärken

Vriendelijke mensen, goede service.

Viviane Veldkamp-Faguay, Oma van Sarah

Keuze geweldig, bestelling makkelijk, levering supersnel, prijs €15,- goedkoper dan Bol.com, kleindochter op haar 11de verjaardag in de wolken... In een woord: Perfect!

Prijs/kwaliteit verhouding.
Keuze.

Sorry, niet van toepassing, ben oma van 11 jarige meisje, zou ik haar moeten vragen... ;)

Alles ging goed online en ik werd telefonisch goed geholpen

Sterke punten / Stärken

Sterke specialisme, goede kennis van steps

Trampoline?

Smarty

Genoeg info op de website👍

Overzichtelijk

Nee...

Thonen en van der Vegt

Heel erg positief. Veel kennis van zaken en zeer behulpzaam. neePrijzen zijn oké.

duidelijke omschrijving en prijzen

nee

Dennis oosterweghel

Ik heb met ze gebeld en ze hebben mij en mijn vriendin echt een top board aangeraden en goed geadviseerd ik ben mega blij

Top service snelle levering

Ja check de site geregeld

Een leuke step mijn zoon is er blij mee

Goede kwaliteit

Nvt

Jenny

Ich habe nur gute Erfahrungen gemacht

Remco Hendriks

Fantastisch goed geholpen door de medewerkers. Deskundig en bevlogen...

Sterke punten / Stärken

Deskundigheid, flexibel en vriendelijk , ook naar de kinderen toe!