Ik was er voor een longboard maar ik vind Streetsurfshop een leuke zaak met energieke en vrolijke werknemers die weten wat ze doen!

Sterke punten / Stärken

Ze hebben veel en werknemers helpen je goed met kiezen en om het naar wens te maken

Speciale tassen/rugzakken die wel een val kunnen hebben en niet zo snel stukgaan voor tijdens het longboarden/skaten

Kyran van Bergen

Helemaal mooi

Nee

J van Diggele

Vlot en goed!

Sterke punten / Stärken

Goede duidelijke info en prijs

Snel en makkelijk!

duidelijke website, makkelijke navigatie

Prima webshop. Duidelijk en snelle levering.

Rozemarijn

Aanvankelijk verkeerde pogostick geleverd, maar zeer vriendelijk en snel opgelost! Ik ben heel tevreden!

Goede en vriendelijke service

Snel en gemakkeljk

Sterke punten / Stärken

Makkelijk de juiste artikelen kunnen vinden

Pascal

Goede service en snelle levering

Trials Bikes (BMX/MTB's zonder zadel) zijn in Nederland nog nergens te vinden en volgens mij is er wel vraag naar

Duidelijk

Joep