Rohan

Leuke winkel, leuke gast die er werkt

Goede service

Goede en snelle levering. Jammer, dat er geen intructie / onderhouds boekje bij de levering zit.

Familie Osinga

Professioneel, snel n betrouwbaar

Sterke punten / Stärken

Snelle reactietijd op e-mail en snelle levering

Keijzer

Goede winkel, nemen ruim de tijd voor iedere klant. Ook het proberen van de borden is geen enkel probleem. Deskundig en eerlijk advies!!!

Sterke punten / Stärken

Service, klantgericht, goed advies.

Rossen

Zeer proffesionele shop, goed advies en ruime keus.

Nu er geen vliegerwinkel in Nijmegen zit, klein assortiment onderdelen

Walther

Goede longboarden, heb hier mijn eerste board gekocht rijd heerlijk. Top site💪🏼👍

Snelle levering, overzichtelijke site

Bestikkering voor longboarden

Prima winkel, wel mogen ze het beter aangeven met borden waar de winkel zit.
Maar heb begrepen dat de winkel al gaat verhuizen, jammer het is nu in de buurt voor mij dan.

joop wolsing

Twee eenwielers besteld, maat te groot, mocht de te grote terugsturen en maatje kleiner opnieuw besteld. Goede ervaring, vriendelijke klantenservice.

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, prijs kwaliteit verhouding is goed.

We hebben tot nu toe alleen nog een stuntstep gekocht , moeten wel even ermee terug [was bekend dit probleempje] . Er zit speling in het achterwiel maar is vanuit fabriek dus valt niet ten deel aan... We hebben tot nu toe alleen nog een stuntstep gekocht , moeten wel even ermee terug [was bekend dit probleempje] . Er zit speling in het achterwiel maar is vanuit fabriek dus valt niet ten deel aan de Streetsurfshop .

Zeer klantvriendelijk !