Rens

Prima!

Service

Meer trucks,

Eric

Super vriendelijk en vooral deskundig geholpen.
Zo hoort het te zijn.

Deskundig

Vliegers

Goede service, ik heb het artikel opgehaald. Stond klaar en kon het zo meenemen! Vriendelijk geholpen.

Niet de hoofdprijs.
Vriendelijk

Marc

Snelle en vriendelijke service met een wijzigingsverzoek van een bestelling

Skateboard rolt goed maar heeft erg sterke afwijking naar rechts ):

Reactie Streetsurfshop:

Hi,
Hi,
Wat vervelend dat het board niet naar wens is. Bij klachten over een product kun je het beste gewoon even per mail of telefonisch contact met ons opnemen (dat communiceert wat makkelijker dan via een review)
Zeker omdat we nu zo slecht scoren op service en klantvriendelijkheid... We kunnen natuurlijk pas iets aan een klacht doen als we er van weten. Stuur je ons even een berichtje? (we hebben nu geen idee over welke bestelling dit gaat)
Groet,
Streetsurfshop

Prettige ter zaken doende informatie gekregen toe ik advies nodig had. Heel fijn en transparant. Gaf goed vertrouwen dat ik het juiste bij jullie ging kopen.
Levering is prima verlopen. Dank.

Sterke punten / Stärken

Ik denk dat nog net wat meer info kan worden gegeven over lengte en leeftijd kinderen en welke maten je nodig hebt. Nu moest ik daarover bellen. Wat natuurlijk wel een prettig contactmoment... Ik denk dat nog net wat meer info kan worden gegeven over lengte en leeftijd kinderen en welke maten je nodig hebt. Nu moest ik daarover bellen. Wat natuurlijk wel een prettig contactmoment opleverde. Je kunt ook klanten actiever vragen om te bellen als ze ergens onzeker over zijn. Of dat je per product de doelgroep aangeeft.

Nee

Noah

Goede prijzen gecombineerd met goede service. Men kent de producten goed en men kan daarom advies geven welke step passend is.
Ga er zeker in de toekomst nog eens bestellen.

Advies
Prijs

elvan

Ik heb enkel problemen gehad bij levering. ten eerste nam het een hele week voor ik mijn pakje kon krijgen. ten tweede was het geopend, door wie weet ik niet, maar ik ben blij dat mijn board der in... Ik heb enkel problemen gehad bij levering. ten eerste nam het een hele week voor ik mijn pakje kon krijgen. ten tweede was het geopend, door wie weet ik niet, maar ik ben blij dat mijn board der in lag. ik denk niet dat ik opnieuw van Streetsurfshop iets ga bestellen, niet door jullie, maar omdat GLS een afschuwelijk job deed bij het levering, ik heb hen 2x gebeld en ik kan zeggen dat de customer service is verschrikkelijk is. cool skateboard tho.

Reactie Streetsurfshop:

Hi Elvan,
Hi Elvan,
Balen dat het zo rommelig is verlopen. Bij problemen met de levering mag je altijd contact met ons opnemen. Onze lijntjes met GLS zijn korter, dus problemen kunnen we vaak snel verhelpen. Mocht je in de toekomst toch iets bij ons willen bestellen, kunnen we het ook met een andere vervoerder versturen!
Hartelijke groet,
Streetsurfshop

Peter Jans

Super. Zijn altijd bereid met je mee te denken. Heb mooie spullen voor een hele mooie prijs.

Mark

Overzichtelijke website , goede materialen en snel geleverd.

Sterke punten / Stärken

Overzichtelijke website , goede materialen en snel geleverd.