Dennis

Beste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

Service

Ferry

Duidelijke webshop maar ook een leuke winkel met alle producten. Ik woon in de buurt van Nijmegen en kon dus snel langs voor deskundig advies.

uitgebreid

elektrische skateboards

Sabine verspeek

Heel eenvoudig om te bestellen, met vragen kun je ze bellen en staat ze je netjes te woord. En helpen je goed met je vragen. Wordt netjes geleverd

Sterke punten / Stärken

Overzichtelijk en helpen je met vragen

Georg

Super Kundenservice,

Perfekte Abwicklung von spezialauftragen.

Perfekte Kommunikation
Pünktliche Lieferung

Dennis

Geweldige site. Beste klantenservice ervaring van mijn leven; Vervangend board zonder extra kosten.

Klantenservice
Prijs
Kwaliteit

Han van der Tol

Top 👌

Klantvriendelijkheid/aanbod

Niet direct

Wij zijn op lokatie in Weurt goed geholpen. Kregen duidelijke uitleg over de verschillende typen boards en konden die ook testen.

Sterke punten / Stärken

- medewerkers nemen de tijd
- luisteren goed naar de wensen/vragen
- duidelijke uitleg

Hannen

Super goed

Advies

Nee

Matig want de actie aanbieding was zo op gesteld dat wij nog een product dienen aan te schaffen vanwege de bezorgkosten. Wij hebben hierover gebeld en kregen het advies nog wat te kopen.

Wij zijn niet tevreden.

Reactie Streetsurfshop:

Goedemiddag!
Als je het niet eens bent met de prijs, is ons advies om het vooral niet te kopen! ;)
Hartelijke groet,
Streetsurfshop