Rik Engbers

Heel erg goed, leuke spullen te koop en voor een goede prijs. De eigenaar brengt de dingen leuk.

Uitstraling winkel, medewerkers

Alles us al top!!

Noa Landeweer

Ik het een mooie winkel met erg fijne en vriendelijke service. Het is wel jammer dat ie niet vaak open is.

Sterke punten / Stärken

Mooie spullen en fijne service

Nee, jullie hebben bijna alles al

Marieke

Super leuke en mooie shop. Duidelijk overzicht tussen de verschillende producten

Sterke punten / Stärken

Mooie producten en mooie site

Rick Kooyman

Product is prachtig, werd ook zo snel mogelijk geleverd.

Sterke punten / Stärken

Bezorging en kwaliteit was top

Nee

Sehr gutes Angebot auf der Internetseite.

Sterke punten / Stärken

Gute Artikelbeschreibung. Schnelle Lieferung.

Vriendelijke medewerker aan telefoon

levering betrouwbaar

joni

Wat een super service hebben ze daar.

snelle levering

Fast service and good product.

Fast delivery
Good prices

A. Berger

Een prettige ervaring: luisteren echt, volledig bereid je te helpen met raad en daad, heel vriendelijk en respectvol.

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

ik ben een totale leek wat deze producten betreft.

Zeer positief.

Sterke punten / Stärken

Duidelijke omschrijving, voldoende duidelijke foto’s

Specifiek assortiment voor kleine kinderen?