Snelle levering van goede kwaliteit

duidelijk

nee

Raymond

Ik ben langs geweest om onderdelen te halen. Super aardige gozer, erg behulpzaam en neemt de tijd om de juiste producten bij elkaar te vinden

Misschien een doe het zelf bouwpakket, zodat mensen in de winkel alle onderdelen aan kunnen schaffen om zelf een board te bouwen.

Goede behulpzame ervaring

Sterke punten / Stärken

Van tevoren heb ik informatie ingewonnen welke stuntstep ik het beste kon aanschaffen voor mijn zoon die bovengemiddeld langer is dan iemand anders van zijn leeftijd. Zij hebben hier goed antwoord... Van tevoren heb ik informatie ingewonnen welke stuntstep ik het beste kon aanschaffen voor mijn zoon die bovengemiddeld langer is dan iemand anders van zijn leeftijd. Zij hebben hier goed antwoord op gegeven door meerdere keuze opties van steps te geven zodat ik zelf als consument nog kon kiezen welke ik zou nemen.

Ingrid Thoonen

Goede ervaring. Heel vriendelijk en goed geholpe.

Sterke punten / Stärken

Goede productinfo over verachillen van stuntsteps en prijs/kwaliteit
Breed assortiment
Vriendelijke hulp

Duidelijk website. Eenvoudige bestelling

Wessel Briggen

Toffe winkel, goeie service en advies. Zijn niet bang om eerlijk antwoord te geven in prijsverschil maar gelijkwaardige kwaliteit. Blij met m'n nieuwe longboard!

+ klantvriendelijk
+ advies op maat

Nvt

We werden heel goed geholpen door enthousiast personeel.

Sterke punten / Stärken

Kennis van zaken, niet dwingend

Goed. Had een stuntstep nodig. Op het laatste moment besteld. De volgende dag geleverd. Top service.

Sterke punten / Stärken

Service en snelheid van verzenden.

Fam. Petrusma

Deskundig en zeer vriendelijk. Winkel adres bezocht en we voelde ons erg welkom.

Deskundig
Uitgebreid aanbod