Claudia

Ontzettend fijn geholpen, veel aandacht en antwoorden op de vragen van onze zoon.

Thomas Kr.

Positiv

Sterke punten / Stärken

sehr freundlich

Top

Sterke punten / Stärken

Snelle respons, goede service, goed meegedacht

Moniek

Goede uitleg, snelle levering

Sterke punten / Stärken

Duidelijke uitleg over de boards
Overzichtelijk

We zijn heel tevreden. Ruime keuze, makkelijke website, duidelijk retourbeleid.

Sterke punten / Stärken

Product voldoet aan verwachtingen, was snel verzonden en kwam onbeschadigd aan.

Roy janssen

Prima winkel echt vriendelijk en behulpzaam alles werd goed uigelegt en daarna mooi in elkaar voor je gezet perfect top

Behulpzaam en vriendelijk.

Nee

Rini Ruitenschild

Leuke specialist! Veel voorraad en super service!

Freddy Sinke

Ja ik heb niet anders dan goeds over de ervaringen met de streetsurfshop en als een artikel je niet bevalt dan kan je het terug sturen en verder hebben ze voor iedere portemonnee wat wils van... Ja ik heb niet anders dan goeds over de ervaringen met de streetsurfshop en als een artikel je niet bevalt dan kan je het terug sturen en verder hebben ze voor iedere portemonnee wat wils van normaal betaalbaar tot de duurderen artikelen en een ruime keuze aan assortiment en een vriendelijke klanten service en wat leuk is dat er altijd nieuwe ontwikkelingen in het assortiment bij komen hierbij mijn vriendelijke groet F.sinke hoy hoy

Sterke punten / Stärken

Uit gebreid assortiment en betaalbaar voor de gewone consument met normale portemonee en altijd bereid om advies te geven dus voor mij is het wel een aanrader aan vrienden en kennissen

Misschien wat meer keuze op het gebied van skeelers of rollerskates ? is niet perse nodig of wat meer van verschillende maten van bouten en moeren voor de skate of long board of van moeren van hard... Misschien wat meer keuze op het gebied van skeelers of rollerskates ? is niet perse nodig of wat meer van verschillende maten van bouten en moeren voor de skate of long board of van moeren van hard nylon kunstof in verschillende kleuren en verder zou ik het niet weten dus prima zaak de streetsurfshop top hoy hoy

Jimmy

Goed voor redelijke prijs
Wel jammer dat veel artikelen 28,95 geprijsd zijn er er bij 29,00 gratis verzonden wordt.

Prijs

Goede en snelle service. De bestelde step was prima in elkaar gezet en goed verpakt naar ons verstuurd.