Justus Vink

Een snelle aanlevering, ondanks dat ik zelf niet thuis was. Verder een goede service qua mail bevestigingen en track en trace codes. Enige verbeteringspunt is de site. Alhoewel alles het doet, ziet... Een snelle aanlevering, ondanks dat ik zelf niet thuis was. Verder een goede service qua mail bevestigingen en track en trace codes. Enige verbeteringspunt is de site. Alhoewel alles het doet, ziet het er oud uit.

Sterke punten / Stärken

Goede service, snelle levering.

Nee, hier heb ik ook niet nader naar gekeken.

Snel bezorgd

Snelle bezorging
Keuze
Mooie prijs

Nee

Udo

Perfect. A very quickly delivery. Eyery time again!

Wouter Robben

Ik werd heel fijn geholpen door een bijzonder "likeable guy" :)

Goede hulp en prijs

Landyachtz maakt ook mooie boards

A.M.

Super Ware,schneller Versand,moderne Produkte.

Mein erfahrung war fantastich

V broekhoven

Superservice!!!! Echt een aanrader om hier je spulletjes te kopen. Zeer klantvriendelijk en goed bereikbaar. Kom hier zeker nog eens terug.

Sterke punten / Stärken

Service, snelle reactie op mail.

Goed advies, snelle bezorging.

advies per mail.

Tom Van Besien

Heel tevreden van de service. Ik had een aantal vragen die direct per mail werden beantwoord.

Sterke punten / Stärken

Goede prijs, service en snelle levering

Don Verkuijlen

Diverse spullen besteld