Otto

Excellent!

Sterke punten / Stärken

Persoonlijke aandacht en wensen worden goed gehoord.

Kahuna stick/land paddle stick

Jelani

UItstekende service, vriendelijk personeel.

Sterke punten / Stärken

Scherpe prijzen, klantvriendelijkheid en een duidelijke website.

Stuntfiets/BMX

AvT

Snelle correcte levering!
Product als beschrijving, voldeed volledige aan verwachting. Niet duur!

Goedkoop

Superduper

Snel en netjes verpakt

x

Mike

Heeft onze bestelling nooit opgestuurd

Oneerlijk

Reactie Streetsurfshop:

Beste Mike,
Ondanks dat je zelf een verkeerd lever adres hebt opgegeven, hebben we je een nette oplossing geboden. We vinden het jammer dat je hier niet tevreden mee bent.
Vriendelijke...
Beste Mike,
Vriendelijke groet,
Streetsurfshop

Snelle levering, goed artikel. Ben er blij mee.

Sterke punten / Stärken

snelle levering, handige site.Extra leuk, zat nog een kadootje bij het artikel dat ik bestelde.

nee

P. Peters

Met mijn dochter de shop bezocht voor een longboard. Ruim aanbod en deskundig advies. Nemen de tijd voor je en mijn dochter mocht buiten diverse longboards testen. Eerlijk over prijs-kwaliteit en... Met mijn dochter de shop bezocht voor een longboard. Ruim aanbod en deskundig advies. Nemen de tijd voor je en mijn dochter mocht buiten diverse longboards testen. Eerlijk over prijs-kwaliteit en over voor- en nadelen om zo een juiste keuze te kunnen maken. Het board is bij aankoop gelijk afgesteld. Super toch!

Sterke punten / Stärken

Nemen de tijd en aandacht voor de klant.
Vakkundig advies.
Bij bezoek alles vooraf kunnen testen.

Rob Derksen

Naar de winkel gegaan voor rolschaatsen. Erg vriendelijk en behulpzaam geholpen.
Toppertje 👍

Zeer vriendelijk geholpen.

Jan

Prima webshop. Maandagavond stuntstep besteld voor mijn zoon, dinsdag verzonden en woensdag geleverd. Bestelling werd direct bevestigd en netjes te volgen met track and trace. Top!

Sterke punten / Stärken

goede prijs in vergelijking met andere aanbieders en snelle levering