Klantvriendelijk

Marjolein

Telefonisch advies gevraagd over een pogo-stick en fijn geholpen.

Vriendelijke service

Duidelijke site, snelle levering

Levering

Super service. Heb mijn vraag over een onderdeel gesteld via de e-mail. Kreeg goede uitleg en de linkjes naar het betreffende artikel door. Na het besteld te hebben liet het artikel op zich wachten... Super service. Heb mijn vraag over een onderdeel gesteld via de e-mail. Kreeg goede uitleg en de linkjes naar het betreffende artikel door. Na het besteld te hebben liet het artikel op zich wachten helaas. Waarschijnlijk niet goed bij de post gegaan. Na een melding hiervan gaven ze gelijk aan het heel vervelend te vinden en direct opnieuwte verzenden.

Service

Zeer goed telefonisch geholpen.

Keuze

Nee

Quinten

Goeie kwalitijt en helle snelle levering

Mario

Fijne shop met kennis van zaken. Veel keuze, goede adviezen.

Advies en service

P. V.d. Bijl-de Jong

Goede ervaring mbt bestellen.
Helaas wordt er niet gereageerd op mail en sms. Nu zelf gedacht wat goed is en besteld.

Reactie Streetsurfshop:

Hi,
Hi,
We hebben jammer genoeg geen reactie meer ontvangen op ons berichtje. We kunnen geen mail of sms van je terug vinden. Is dat naar het goede nummer/emailadres gegaan? Hopelijk ben je tevreden met je aankoop!
streetsurfshop

Super, mocht na openingstijd het skateboard nog ophalen, aangezien ik niet eerder kon.

Vriendelijk