Natascha

Ik had een waveboard gekocht. Ondanks de aankomende feestdagen, had ik het waveboard heel snel in huis. Super!

Sterke punten / Stärken

Snelle levering. Het produkt was goed verpakt.

Het is een goede service en goede levering

Netjes gedaan

Heel erg goed

Lars

Snel bezorgd in goede verpakking voor een nette prijs. Enige wat niet klopte is dat de grip bovenop het board duidelijk los zat. Met een visuele inspectie had dit voorkomen kunnen worden. Nu heb ik... Snel bezorgd in goede verpakking voor een nette prijs. Enige wat niet klopte is dat de grip bovenop het board duidelijk los zat. Met een visuele inspectie had dit voorkomen kunnen worden. Nu heb ik het zelf vastgelijmd.

Prima aanbod

Het was een goede en snelle levering

snelle levering

nee

Mijn ervaring met deze shop is zeer goed.

Sterke punten / Stärken

Prima website. Snelle levering. Mooie producten met een breed assortiment.

Nee.

Van Dijk

Geen problemen

Sterke punten / Stärken

Mijn zoon is superblij met zijn step!

Nee

Jessica

Fijne internetwinkel! De volgende dag had ik het bestelde artikel in huis.
Goede service!

Overzichtelijke website

Bin sehr zufrieden mit Service, und Lieferung und Qualität. Danke sehr.

M. van Summeren

Uitstekend. Goede voorlichting. Prettige enthousiaste verkoper.

Sterke punten / Stärken

Goed materiaal. Deskundige verkoper.

?

Sandra

Terwijl andere webshops waarschuwde voor de alle vertragingen leverde streetsurfshop gewoon op tijd!

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, ook tijdens topdrukte! Duidelijke site waar het makkelijk is om te bestellen. Informeren over het levertraject.