Sunelia

Uitgebreid assortiment en gedetailleerde beschrijving in de webshop. Mooi overzicht. Duidelijk en gebruiksvriendelijk.

zie hierboven

Anneke Visser

Bestelling geplaatst op zondag en levering op een Waddeneiland de woensdag erna is snel.
Daarbij geldt er vaak een toeslag voor het bezorgen op een Waddeneiland. Maar er is gekozen voor het niet verzenden via de standaard vervoerder waardoor er geen toeslag betaald hoefde te worden. Dat is goed meedenken!

Sterke punten / Stärken

De snelheid van reageren op per mail verzonden vragen was snel. Daarbij was ook het antwoord op de vraag helder.

Bart

Eerste keer iets besteld. Goede service, snel geleverd. Tevreden.

Snelle behandeling en levering

Goede informatie, uitgebreid. Mooi assortiment.

Goede informatie, uitgebreid. Mooi assortiment. Goede prijs-kwaliteitverhouding

Wat een service!
Mijn pakket was niet aangekomen (dacht ik) en alles is in het werk gezet door dit bedrijf om het op te lossen. Service en geduld, aandacht en rust
Pakket gevonden en...
Wat een service!
Pakket gevonden en iedereen blij
Top bedrijf!

Sterke punten / Stärken

Service en netjes aandacht voor de klant
Probleem oplossend

Snelle levering. Goede service.

Sinterklaas

Ik heb twee stuntsteps met aantrekkelijke korting voor onze kleindochters besteld. Ze waren goed te vinden op de website. Aankoop en levering verliepen prima.

Prima!
Snel en duidelijk

snel
mooi aanbod
goede prijzen

Heel tevreden!

Betrouwbaar

Mgp pro rider

Snelle levering en goede prijs